PlayStation 5 je mistrovské dílo v designu systému, tvrdí Epic
Co to zajistí pro hry?
Že je spolupráce mezi Epicem a Sony větší než těsná či úzká, to víme z rozličných vyjádření po květnovém Unreal Engine 5 tech-demu, viz i tento článek, což pak zástupci tvůrce enginu museli zachraňovat, že ani nový Xbox není zlý.
Dnes na to viceprezident inženýrství z Epicu navázal v rozhovoru pro Oficiální PlayStation Magazín.
Nick Penwarden tam prohlásil, že PlayStation 5 je podle jeho názoru mistrovským dílem, co se týče designu systému.
"Bude to z pohledu výpočetního výkonu a správy dat naprosto revoluční konzole. Zpřístupní nám nové druhy her i zážitků."
Ačkoli se tedy všeobecně ví, že PS5 má papírově méně teraflopů než konkurenční Xbox Series X, tyto výroky od klíčových studií v herním průmyslu na tento určitý handicap Sony pomáhají zapomenout.
Se svou troškou do mlýna přispěl i na BAFTA oceněný technický ředitel Epicu, Kim Libreri.
Pro OPM vysvětlil, že PS5 s nextgen grafikou a výkonem umožní nejen více vtahující hry, ale také zbrusu nové herní koncepty, které těží z plně dynamického prostředí a nasvícení, výrazně vylepšené fyziky, chytřejší umělé inteligence či bohatšího multiplayerového zážitku.