Planetside 2 bude podporovat PhysX
Novinky o enginu i offline módu.
Nápad na onlinovku Planetside 2 zůstává i osm let po vydání prvního dílu stejný: nechat tisícovky hráčů, aby ve virtuálních zónách neustále zápasily o teritoria. Rozdíl bude v tom, že "tentokrát uděláme do žánru MMOFPS díru," jak v rozhovoru s Kotaku prohlásil tvůrčí šéf vývoje hry Matt Higby.
Podle Higbyho vývojáři při tvorbě prvního dílu podcenili fakt, že MMOFPS je na výrobu mnohem náročnější než klasické MMORPG. Vedle obsahu je třeba nastavit herní engine tak, aby zvládal tisíce hráčů naráz a přitom nikoho nezatěžoval lagem či pomalou odezvou serverů. To vše by měl vyřešit nový engine Forgelight, na kterém hra poběží i s podporou PhysX.
Planetside 2 vás vezme do dalšího kola bitvy mezi lidmi, frakcí Vanu Sovereignty a Novým konglomerátem, které spolu zápasí o kontrolu nad Auraxis. Nově už nebudete muset čekat na přílet transport lodí, na mapě se půjde spawnovat přímo vedle spolubojovníků a klíčovým slovem dvojky je přizpůsobení, které se týká jak přednastavených hráčských tříd (medik, inženýr, voják), tak i jednotlivých zbraní a vozidel.
Novým prvkem je také offline trénink převzatý z konkurenčního EVE Online, kdy se i bez internetového připojení budete moci naučit létat nebo řídit a získat potřebné zkušenosti bez toho, aby vás neustále fragovali profesionální soupeři. Autoři tentokrát slibují i větší důraz na sbírání surovin.
Planetside 2 je ve vývoji pro PC a nemá stanovené datum vydání.