Půl milionu palců dolu Call of Duty považují Activision vlastně za klad
Vyjádření k YouTube.
Pokud za tím nestojí nějaká najatá agentura ovlivňující veřejné mínění přes armádu klikačů v Číně či jinde v Asii, je to hlas lidu, který už nelze přehlédnout a brát na lehkou váhu.
Pondělní debutový trailer Call of Duty: Infinite Warfare na YouTube nasbíral rekordní počet palců dolu, v tuto chvíli se blíží hranici půl milionu dislajků, což se dosud žádnému jinému dílu "nepovedlo".
Protože si toho všimla média, otázce na toto téma neuniklo vedení Activision na noční finanční konferenci. Jeho reakce je jak z učebnice marketingu, když navenek nijak nesmutnilo a vše přetavilo ve svůj prospěch:
"Herní branže je specifická tím, jak jsou hráči ohromně zapáleni pro své oblíbené série, které berou takřka za vlastní a ke kterým se považují za nutné hlasitě a viditelně vyjadřovat. Na světě neexistuje mnoho jiných značek zábavního průmyslu, které dokáží vygenerovat tak silnou vášeň komunity jako Call of Duty (Alza.cz), takže to je vlastně nakonec dobrá věc."
Výrobce si je prý vědom, že určitá část fanoušků preferuje staré díly, které se odehrávaly jen na Zemi, právě pro ně je prý určen remaster prvního Modern Warfare. Zároveň ale chce vyjít vstříc milionům jiných příznivců, kteří si přejí inovativní zážitek rok co rok.
Eric Hirshberg, šéf Activision, také připomněl, že Infinite Warfare nasbíralo zatím nejvíce přehrání a že podobně negativní vlna byla u odhalujícího traileru Black Ops 2, které se pak stalo jejich nejúspěšnější hrou všech dob. I díky tomu se nebojí podstupovat rizika, co se týče kreativního směřování hry, aby sérii posunuli dál. Prý se bojí pouze dne, kdy přestanou zkoušet nové věci a zůstanou zaseklí na místě.
Proč přesně hra nasbírala tolik dislajků, zůstává záhadou, docela pravděpodobné je, že jde o reakci na politiku vydavatele, který odmítá prodávat Modern Warfare Remastered samostatně, pouze v rámci drahých speciálních edic. Activision k tomu pouze uvedli, že jsou rádi, že našli vhodnou cestu, jak dostat remake k hráčům nového dílu.