Piráti ukradli Homefront, co na to autoři?
Neskrývají zklamání a hledají viníka.
Kaos Studios potvrdili, že jejich nadcházející střílečka Homefront unikla na internet. Vývojáři ale nechtějí říct, zda lze tuto pirátskou verzi hry vůbec spustit. Podle zpráv z internetových fór jsou totiž samotné herní soubory necracknuté - čili teoreticky vzato by mělo jít o nehratelnou verzi.
Tvůrčí šéf vývoje hry a generální manažer studia David Votypka si postěžoval přímo Eurogameru. "Čekáme na definitivní potvrzení, ale nemyslím si, že je to technicky vzato hratelné. Ale každopádně si to můžete na instalovat na svůj počítač," řekl o zpirátěné verzi. Zatím prý nemá tušení, kudy kód na internet unikl, ale nevylučuje možnost, že by mohlo jít o interní zdroj přímo z firmy.
"Samozřejmě jsme tím zklamaní. Lidé, kteří tohle způsobili, očividně vůbec netuší, co to znamená dělat se s nějakou hrou tři roky - anebo pro to jenom nemají žádnou úctu."
Votypka pro jistotu zopakoval, jak to na světě s hrami chodí: že firmy investují peníze do produktů, které si lidé koupí, načež firma dostane své peníze zpět, něco vydělá a pak může díky těmto výnosům udělat zase další a kvalitnější projekty. Zásah pirátů tenhle proces notně komplikuje.
Homefront, který oficiálně vyjde 18. března, je jen dalším z řady her, které v poslední době předčasně unikly na internet. Před vydáním se totéž přihodilo střílečkám Crysis 2 od Cryteku a Bulletstormu od vývojářů z People Can Fly.