Pillars of Eternity prohlášeno za dokončené
+ chystá se už datadisk.
Andrej Anastasov sice věštil, že hra bude odložená, ale jeho slova se naštěstí nenaplnila. Hnusné počasí příští týden vás tak nebude muset tolik trápit, když na dlouhé hodiny zasednete k monitorům.
Obsidian dnes večer tiskovou zprávou ohlásil, že Pillars of Eternity je skutečně dokončené a že netrpí perfekcionistickými sklony s vylaďováním jako některé jiné komunitně financované projekty. Takže nic nezabrání jeho vydání 26. března, po 2,5 roku dlouhém vývoji, na PC, Linuxu a Macovi.
Toto isometrické RPG vzdávající hold klasikám žánru a 10. nejúspěšnější projekt na Kickstarteru všech dob si budete moci koupit jak digitálně, což bude po Cities: Skylines další dojná krává Paradoxu, tak levněji i krabicově (detaily o sběratelské edici pro ČR).
"Sledovat zrod hry byla pro všechny z nás neuvěřitelná cesta na hluboce osobní úrovni. Když jsme předstoupili před fanoušky, netušili jsme, že nás tak vydatně podpoří. Bylo skvělé, když jsme se jim trefovali do vkusu a sledovali jejich nadšení, takže ty roky při vytváření něčeho tak důležitého jako Pillars of Eternity utekly jako voda," komentoval to šéf studia Feargus Urquhart.
Obsidian si ale nyní nevezme dovolenou, nýbrž už ohlásil přípravu prvního datadisku, na kterém zatím pracuje menší tým. Nová oblast má být zhruba stejně velká jako rozšíření Tales of the Sword Coast pro Baldurs Gate, které vydrželo 20 hodin.