Phil Spencer: Výkon Xbox Scorpio nezávisí jenom na teraflopech
Přirovnává konzoli k automobilu.
Phil Spencer, šéf Xbox divize v Microsoftu, se v rozhovoru se serverem Stevivor rozpovídal o chystané konzoli Xbox Scorpio. Zeptali se ho, jak popisuje teraflopy, když se snaží Xbox Scorpio prodat.
"Nerad ten termín používám," odpověděl jim. "Je to jako u auta - nemůžete popsat jak rychle jezdí podle jediné charakteristiky. Ale teraflopy je něco jako koňská síla - asi tušíte, co dokáže 100 koňských sil a 200."
"Ale závisí na víc věcech. I další věci diktují, jak rychle auto jede. Převodovka, váha auta. Totéž platí u Scorpia. Není to jen počet teraflopů, které dělají na té konzoli výkon."
Na Scorpio v Microsoftu podle něj pracují už několik let. "Museli jsme udělat rozhodnutí jako to, že chceme aby hry běžely ve 4K nativně už před lety," říká. "Říkali jsme si, že to bude jako skok do HD v Xbox 360. Je to jiné, tehdy to byl skok ze 4:3 na 16:9, ale pořád je to podobné."