PC verze FIFA 14 nepoběží na nové technologii
A ten sestřih byl jen renderem, ne z hraní.
Hned dva záporné body pro EA najednou. Poměrně nečekané, protože až dosud se díky Watch_Dogs nebo Battlefield 4 tak nějak automaticky předpokládalo, že PC verze her z letošního podzimu budou spíš vycházet z lepších next-gen verzí než z těch pro staré PS3/X360. Ne však u FIFA 14, která se tímto vrací do stavu o několik let zpět, kdy byly počítačové verze rovněž ochuzeny o moderní konzolové vychytávky.
"Máme tu pár vyjasnění týkajích se vašich otázek k včerejšímu oznámení. Náš nový Ignite engine bude pohánět FIFA 14 na Xbox One a na PlayStation 4, nikoli na PC," napsal na Twitteru komunitní manažer EA Sports Rob Hudson.
Jak EA tvrdí, tato nextgen technologie má nabídnout hry "s opravdovou lidskou inteligencí, skutečnými pohyby a živoucí světy". Poprvé ji ještě letos osedlají FIFA 14, bojovka UFC, americký fotbal Madden NFL 25 a basket NBA LIVE 14.
Podle slibů šéfa EA Sports zajistí čtyřikrát více kalkulací za vteřinu, desetkrát více animací za vteřinu a každý den bude vycházet nový obsah, který prý změní, jak hrajete.
S tím je však spojeno to druhé ALE. Ten sestřih o Ignite enginu na včerejší konferenci Microsoftu, shlédnutelný i níže, nepocházel přímo z hraní. Nýbrž šlo jen o předrenderovaný filmeček za použití herních modelů, na což už nikdo neupozornil. Přiznal to Andrew Wilson z EA pro Polygon, prý to takto bylo nutné, aby šlo video použít a aby se hodilo pro formát konference.