PC verze Call of Duty Ghosts bude hezčí než ta nextgenová
Ti s PS4 a Xbox One se nad vámi nebudou moci vytahovat.
Něco, co dozajista potěší věrné PCčkáře nebo aspoň ty s nadupaným dělem. Majitelé nových konzolí se nad nimi nebudou moci vytahovat, protože to v budoucích srovnáních od Digital Foundry kupodivu bude naopak.
PC verze letošního dílu Call of Duty s podtitulem Ghosts totiž bude v mnoha případech používat textury v ještě větším rozlišení než verze pro PlayStation 4 a Xbox One.
Prohlásil to pro Kotaku přímo producent hry Mark Rubin z Infinity Ward v souvislosti s nedávným představením multiplayeru.
V minulosti to prý fungovalo tak, že PC verze používala stejné grafické podklady jako Call of Duty pro PS3 a X360. Ale letos na platformu PC aplikovali úplně jiný přístup, který podle našeho názoru měl být samozřejmostí už dávno. Takže PC má vlastní sadu grafických podkladů a prý bude vypadat lépe než kterýkoli dřívější díl.
Níže záznam ze středečního odhalení multiplayerové části hry: