PC verze BioShock Infinite se speciální péčí
Na jak nadupaném stroji ji předváděli?
Vzhledem k občas odfláknutým portům PC verzí her se vyplatí sledovat, jakou pozornost věnují tvůrci platformě, která je sice nejvýkonnější, ale pravděpodobně se na ní prodá méně kusů než na konzolích. V případě dnes odloženého BioShock Infinite by se majitelé počítačů neměli strachovat.
Na novinářské předváděčce v Los Angeles ukazovali Take 2 hru právě na PC, které bylo vybaveno osmijádrovým procesorem (AMD FX-8120), grafickou kartou Radeon 7900, 16 GB RAM a Windows 7. Podle PC Gameru na této sestavě nedocházelo k žádným zadrháváním ani jiným potížím.
BioShock Infinite bude podporovat jak DirectX 10, tak DirectX 11. Umožní také zvýšit hodnotu FOV (Field of View), tedy zorného úhlu, který na konzolích bývá limitován na 65 nebo 75.
Mezi jiné nastavení v PC verzi nechybí detaily textur, antialiasing, postprocesing kvalita, dynamické stíjny, ambient occlusion, detaily objektů, uživatelské rozhraní, V-Sync a zvýrazňování důležitých či prohledatelných objektů na scéně.