PC verze BioShock: Infinite nebude ničím obtěžovat
Co znovuhratelnost? A neuteče série do jiného žánru?
Ken Levine patří mezi ty vývojáře, kteří jsou rádi středem zájmu, takže mu seance s uživateli Redditu musela udělat náramně dobře. A nám zase posloužila pro dozvědění se pár drobečků o BioShock Infinite.
"Na PC verzi pracuje speciální skupina vývojářů. Naší prioritou je, abyste měli pocit, že hra je na PC jako doma. Citlivě se věnujeme akceleraci myši a širokoúhlému zobrazení," uvedl Levine ve zjevné narážce na fakt, co v tomto směru zažily za potíže minulé díly BioShocku, na které doteď vzpomínají.
Prý se snaží o to, aby hráče při spouštění Infinite nic neobtěžovalo, takže nezabudují službu Games for Windows Live ani ochranu SecuROM, vsadí pouze na standardní DRM řešení Steamu. "Hra na PC vypadá překrásně," dodal.
Co se týče délky a znovuhratelnosti, má se březnový třetí díl podobat prvnímu BioShocku díky širokému výběru výbavy a vylepšení zbraní. "Přidanou hodnotu tvoří i něco týkající se příběhu, ale nemohu to prozradit," uvedl kreativní šéf Irrational Games a de facto tím potvrdil různé závěry hry v závislosti na vašich rozhodnutí nebo morálce (?).
Do budoucna není pravděpodobné, že by se z BioShocku stala akce z jiné perspektivy než z vlastních očí, protože Levine má nejraději právě tento pohled na hru, který dovoluje vidět všechny detaily herního světa. Hudbu pro Infinite složil Garry Schyman, jako u předešlých dvou dílů, ale tentokrát má být velmi odlišná.
Mimochodem, v nedávném hlasování o alternativní vyměnitelný obal vybrali fanoušci ten červený.