PC konverze Dead Or Alive 5: Last Round bude oproti PS4 horší
Tady se někdo nepředřel.
Když se v únoru objevila konzolová verze této japonské bojovky, velký poprask kolem ní nebyl. Snad jen okolo DLC umožňujícího svlékat postavy během bitek z oblečení, což díky přítomnosti prsatých dívek upoutalo pozornost.
Tecmo Koei nyní zveřejnili první detaily o konverzi Dead or Alive 5: Last Round na PC, která působí, že se s ní vývojáři zrovna nepředřeli. A ještě všechny neduhy s jejich japonskou náturou zveřejnili dopředu, což je v branži nevídané. Když už někdo takto vyrobí kočkopsa, obvykle se s tím moc nechlubí a spíš to zamlčuje.
Z nějakého prapodivného důvodu bude totiž hra na PC kombinací verzí pro staré a nové konzole: z PS3 si vezme její horší fyziku a slabší vizuální efekty, zatímco z PS4 použije hezčí stínování a systém výběru postav, ale už ne Soft Engine, jak by se logicky předpokládalo vzhledem k výkonu současných počítačů.
Předností portu budou nové vlasy nebo spíš účesy, podpora rozlišení až 4K, možnost zapnout antialiasing a celkem 400 kostýmů (31 nových). Naopak na PC ve 36 levelech nenajdete dva z konzolí (The Danger Zone a The Crimson), zatímco postav bude na výběr shodně (34). Nepotěší ani absence online režimu, který přibude až tři měsíce po vydání formou patche.
HW nároky také nejsou zrovna nízké: procesor i7 870, 2 GB RAM, 10 GB místa na disku, grafickou kartu s podporou 1280×720, 1 GB RAM a DirectX 9.0. Doporučuje se Core i7 2600, 4 GB RAM a grafická karta schopná zobrazit 1920x1080.