Skip to main content

PC je v Project CARS výkonnější než jedno jádro PS4

A proč upřednostnili Wii U nad PS3/X360?

Slightly Mad Studios jsou asi těmi posledními, kdo by vzhledem k povaze svého projektu mohl být nařknutý z nějakého nadržování té či oné platformě. Nyní se vyjádřili k úskalím vývoje Project CARS na nových konzolích, na něž se díky nedávnému zrušení PS3/X360 verzí mohou naplnou soustředit.

"Rychlost pouze jednoho jádra PS4 je docela pomalá při srovnání s high-endovým PC, takže rozdělení výpočtů rendereru do 2-3 částí je nezbytné," prohlásil kreativní ředitel Andy Tudor pro GamingBolt, s čím se nyní mohou potýkat všechny dlouho vyvíjené hry, které se původně pro nové konzole nechystaly.

Autoři ambiciozních závodů plánovaných na konec příštího roku tedy řeší, které příkazy v programu přesunout do jiných ze čtyř jader z celkových osmi v procesoru PS4 kombinovaném s GPU. Také potvrdili, že využijí funkci pro sdílení videí z PS4, už jen kvůli jejich velmi aktivní komunitě na YouTube.

Když ještě byli dotázáni, proč upřednostnili Wii U verzi před PS3/X360, odpověděli, že tato platforma Nintenda je více než schopná.

"Jistě, některé úžasné grafické efekty na ní nebudou možné na rozdíl od jiných, ale nabídne unikátní interakci s ovládacím tabletem, kde navíc druhá obrazovka může posloužit jako mapa, zpětné zrcátko nebo napodobení skutečného volantu za použití gyroskopu."

Pro RedBull dále zdůraznili, že pro Wii U neexistuje žádná realistická závodní hra, v čemž spatřují potenciál, aby ukázali možnosti této konzole. Podle jejich interního testování to prý vypadá nadějně.

Vánoční pouták na lednový trailer

Read this next