Dragon Age II bez izometrického pohledu
Na PC také nevyjdou modovací nástroje.
PC verze hry Dragon Age II si naštěstí zachová strategickou část bojů, na rozdíl od verzí hry pro konzole, ale jak se zdá, už nebude obsahovat typický isometrický pohled na bojiště a dokonce ani modovací nástroje.
Prozradil to Mike Laidlaw z Bioware pro francouzský časopis Joystick. "Kvůli rozpočtu jsme se zaměřili na pohled ze třetí osoby - kvůli němu si musíme dávat záležet na detailech a hezkých texturách, takže hráč může všechno obdivovat z blízkého pohledu. S izometrickým pohledem bychom museli dělat mnohem víc textur, protože z něj jsou viditelná i místa, která nevidíte z pohledu třetí osoby. Hra se navíc nejvíc prodávala na konzole, takže jdeme spíš na ruku publiku, které si naše hry víc kupuje."
Zejména poslední věta rozezlila spoustu fanoušků na oficiálním foru Bioware, takže musel Mike Laidlaw přijít a trošku své citace poupravit. Podle něj bude možné i na PC verzi Dragon Age II oddálit se trošku od bojiště, ale rozhodně nemůžeme očekávat izometrický pohled podobný Baldur's Gate z prvního dílu.
Ve francouzském Joystiku se také píše, že již nevyjdou modovací nástroje pro komunitu. To Mike Laidlaw také upřesnil na oficiálním foru - podle něj jsou nástroje, které používají, dost podobné s Dragon Age: Origins, takže je možné, že na modování půjdou použít, po lehkých úpravách, nástroje z první hry. To ale ještě není jisté, takže tato otázka zůstává stále otevřená.