Pavoučí muž mohl být na Xboxu, ale Microsoft nejevil zájem
Oslovil ho jako prvního.
Toto se majitelům Xboxu asi nebude číst dobře. Mohli mít totiž Spider-Mana na své platformě namísto závidění kamarádům s PlayStation.
V knihe o historii her nazvané The Ultimate History of Video Games Vol 2, kterou napsal Steven L Kent v loňském roce, bylo odhaleno něco, co se dosud nevědělo.
Jak říká výkonný viceprezident a šéf Marvel Games, Jay Ong, nebyli moc spokojeni s tím, jaké hry ze série Spider-Man vydávají Activision. Rozhodli se s nimi proto dojednat předčasné ukončení smlouvy.
Když se pak Marvel rozhlížel, komu jinému by licenci poskytl a nabídl pavoučímu muži "lepší domov", oslovil nejprve Microsoft, zda by ho to nelákalo. Ten ovšem odmítl s tím, že se chce raději soustředit na vlastní herní značky.
Oproti tomu Sony byla dle Onga všemu mnohem více nakloněna. Prý seděl se dvěma šéfy z PlayStation, kteří se starali o podporu third-person výrobců (Adam Boyes a John Drake) v roce 2014 a tam si vytyčili sen, že by strašně rádi porazili Batmana a vytvořili spolu vícero her, které by přitáhly více uživatelů na PlayStation.
Zbytek už znáte sami. Hra byla svěřena tehdy ještě nezávislému studiu Insomniac Games. To pak Sony odkoupila a teď chystá motion capture pro druhý díl, který naváže na úspěšnou jedničku pro PS4 a rozšíření Miles Morales z období startu PS5.