Analýza patche X360 verze Darksiders
Daň za opravu škubání obrazu.
THQ včera vydali patch pro X360 verzi své akční hry Darksiders, který opravuje grafický neduh známý jako "tearing" obrazu. Oprava by přitom měla proběhnout automaticky v okamžiku, kdy spustíte hru a současně budete připojeni k Xbox Live.
Je určitě zajímavé, že tenhle problém nebyl přítomen v preview verzi a objevil se až během finalizace projektu pro vydání. A dále, že patch na jedné straně sice opravuje ono "trhání" obrazu, nicméně za cenu snížení framerate. Darksiders se totiž měli pyšnit až 60fps, nicméně snímkování se po implementaci patche snížilo na maximální hodnotu 30fps s tím, že engine tímhle získal trochu více dechu.
Každopádně začátkem ledna bylo vývojáři z Vigil Games zmíněno, že s patchem přispěchají brzy a že to nebude žádný velký problém. Je příjemné vidět, že svému slibu dokázali dostát. Mimochodem, nakolik jste si tearingu v X360 verzi hry vlastně vědomi?