Patch pro Death Stranding přiblížen, jak by vypadalo v éře PS1?
+ vzpomínky ze zákulisí.
Hideo Kojima nahlas uvažuje o příštím hororovém projektu, jeho studio opustil spoluzakladatel a o Death Stranding se přestalo mluvit stejnou rychlostí, jak předtím zazářilo.
Aby úplně nezmizelo z očí a také aby se nenechali majitelé hry na pospas, připravuje se pro tuto PS4 exkluzivitu další patch.
Verze 1.06 přinese zhruba v polovině prosince optimalizovanou síťovou funkcionalitu a také řadu zlepšení výkonu.
Vedle toho zohlední zpětnou vazbu od fanoušků, takže bude nová možnost zvětšit velikost textu ve hře (to samé nedávno umožnil patch pro The Outer Worlds) či nechat zmizet jednotlivá vozidla.
Někdo vytvořil humornou předělávku, jak by asi Death Stranding vypadalo v éře PlayStation 1 (zdroják zde).
Kojima se zase k příležitosti narozenin ponořil do archivu, aby zveřejnil pár vzpomínkových videí, kterak před lety hledali kanceláře, připravovali se na motion capture či jak trénovali záběry kamery ve volném prostoru mezi stoly. Zkrátka do vývoje šlo hodně práce, která nemusí být na první pohled tolik vidět.