Parádní debutové záběry z hraní Icarus od zakladatele DayZ
Planetu bičují silné bouře.
Dean Hall to nevydržel a po vábení krátkým filmem s živými herci pustil před plánovaným vysíláním pozítří něco málo PC Gameru.
Debutové záběry přímo z hraní Icarus působí parádně: prostředí nejprve bičuje silná bouře, která má vliv i na chování divoké zvěře (mající žízeň i hlad), co budete lovit a pak v přístřešku sundávat z kůže, pokud vás tedy nepřepadne medvěd. Tyto bouře mají být pro hráče velmi nebezpečné, ohýbají vrcholky stromů a můžete si během nich svítit s hořící pochodní, která může okolní vegetaci zapálit a způsobit požár jako kdysi ve Far Cry 2.
Jakmile se počasí na planetě uklidní, dá se kochat krásným jezerem pod horami jak někde v Tatrách, u nějž roste hustá vysoká tráva a stromy, které pokácíte. Jen si musíte dát pozor, aby pak kmen nespadl na vaše parťáky (může poškodit i část vašeho stavení). Později prý intuitivně postavíte i můstky přes potok a odemknete jiné krajny (poušť, sníh, džugnle), kde je přežití ještě složitější kvůli nedostatku kyslíku.
Když se postavy pustí do těžby kamene a cenných minerálů, kvůli nimž sem provedly výsadek, je to hned názorně vidět, jak kusy postupně ubývají. Mapy jsou vytvořené ručně, aby to podpořilo prozkoumávání, ale některé prvky v nich se generují náhodně a budou při každém hraní odlišné.
Nahoře po celou dobu běží čas, který zbývá do odletu zpět do vesmíru, což nesmíte propásnout, jinak o vaši postavu přijdete (ale výbava uložená v kosmu vám přeci jen zůstane na příští výpravu na povrch). Více v dojmech z hodinového vyzkoušení na PCGameru.