Pandemie COVID-19 opozdila další dvě hry
Žíly trhat nebudou, zato nahlédneme za oponu.
Další den, další odklady. Protože se ze zpožděných titulů kvůli koronaviru stalo populární čtivo, snaží se na tom přiživit i hry, které nepatří mezi nějak očekáváné nebo jste o nich zatím nikdy neslyšeli.
Kupříkladu Hellpoint, což je sci-fi hororové RPG, něco mezi Dark Souls a Dead Space pro všechny platformy.
Nebude venku 16. dubna, jak se zamýšlelo, nýbrž někdy do konce června.
Tvůrci z Cradle Games to vysvětlili pandemií, která ovlivnila byznys na celém světě. Dodatečný čas využijí na vyladění hry a zohlednění zpětné vazby od hráčů The Thespian Feast, což byla volně stažitelná kapitola hry.
Na odkladu patche 5.3 pro starou onlinovku Final Fantasy XIV je zajímavé vyjmenování konkrétních důvodů, jak přesně koronavirus ovlivnil vývoj.
Zpozdilo se doručení grafických podkladů kvůli uzamčení měst ve východní Asii, kde patrně dochází k outsourcování, ale i v USA a Evropě. Na starém kontinentu zase došlo ke skluzu při natáčení dabingu.
Jinou prodlevu v tvorbě hry má na svědomí nařízení v Tokiu, aby lidé pracovali z domova a nikoli z kanceláří. Výrobní a testovací týmy fungují pod běžnou kapacitou rovněž kvůli home-office.
Kvůli tomu všemu nebude venku update v půlce června, ale o několik týdnů později.