Oznámení Paladins, týmové F2P s kartičkami
Od tvůrců Tribes a Smite.
Protože je německý Gamescom veletrhem orientovaným na masy běžných hráčů (stovky tisíc návštěvníků), mnoho z tlačených her se bude jako vždy točit kolem multiplayeru či Free-2-Play MMO konceptu, tedy žánru, který má mnoho odpůrců.
Příkladem budiž Paladins, chystaný PC/PS4/X1 sci-fi fantasy titul od Hi-Rez Studios (SMITE, Tribes Ascend). Týmová střílečka založená na úkolech a okořeněná strategickými prvky i vývojem postav díky upgradům schopností ze sběratelských kartiček. Ty modifikují střely, schopnosti či vám pomohou přežít. Kartičky mají mít pět úrovní efektivity a budou ovlivněny vaším levelem, takže ty nižší možná budete chtít vynechat a počkáte si na silnější verze později během bitvy.
Cílem týmů bude klasicky dobýt a udržet kontrolní body na mapě, resp. zničit soupeřovu bázi a paralelně bránit tu svou (variace King of the Hill). Každá postava má mít svou hlavní zbraň, speciální bojové a pohybové schopnosti, i vlastního mounta k bleskovým přesunům mezi bitvami po rozlehlé mapě.
V soubojích nepřátele zasypete projektily, kterým ale může uskočit. Tvůrci Paladins považují za vysněný projekt, který je extrémně rychlý a nabidne hluboce propracovanou směs akce, taktiky a týmové spolupráce, ale nevyjde dříve než příští rok.