Skip to main content

Outriders jsou tak populární, že se z nich stane série

+ počet hráčů, slib.

Dopředu si na ně mnozí nevsadili. Mohlo to totiž klidně dopadnout, co se týče komerčního úspěchu, jako třeba Bulletstorm, Disintegration, Lawbreakers nebo třeba Area 51.

Naštěstí to Square Enix vzali za správný konec a Outriders se stali velkým úspěchem, což se u nových značek ne vždy povede. Nepochybně tomu pomohlo vydání dema, zařazení na Xbox Game Pass, chytlavá hratelnost, celkový design i okurková sezóna plná odkladů kvůli koronaviru, navzdory plytkému příběhu a technickým neduhům.

Dnes tedy mohl japonský vydavatel hrdě oznámit, že se za úvodní měsíc na trhu do této sci-fi střílečky zapojilo 3,5 milionu unikátních hráčů (neplést s prodanými kusy, tady je určitě znát velký vliv předplacené služby od Microsoftu).

Díky tomu se z Outriders stane "příští velká série", jinými slovy tím byl potvrzen vznik pokračování.

"S průměrnou herní dobou přes 30 hodin a extrémně vysokým zapálením pro kooperativní hru může být úžasný tým z People Can Fly spokojen s počátečním úspěchem. Uvedení nové značky nebývá snadné a proto jsme vděční za podporu i zpětnou vazbu od komunity, které nadále pečlivě nasloucháme. Chceme všechny ujistit, že i v příštích týdnech a měsících budeme zážitek nadále vylepšovat," řekl Jon Brooke za externí studia Square Enix.

Read this next