Outlast na 15 milionech kusů, příští hra bude jiná
Co Red Barells kutí?
Díky SteamSpy víme, že dvojka na PC nebyla zdaleka tak úspěšná jako jednička, možná i kvůli vyšší prodejní ceně, ale zase to nahnala konzolovými verzemi a krabicovkami.
Přesto se tvůrci survival hororu Outlast (Alza.cz) neváhali pochlubit, že se celé série dosud prodalo už 15 milionů kusů, což z ní prý dělá jednu z nejúspěšnějších značek od nezávislého studia této generace. Hodně v tom však dělají různé slevy a rozdávání, možná jsou započítaná i DLC?
Vzhledem k tomu, že jednička měla rozpočet na vývoj jen 1,4 milionu dolarů (a v den jejího vydání nezbývaly studiu na bankovním účtě žádné peníze), jsou vygenerované tržby série 64 milionů dolarů (po odečtení provize vydavatelům) takřka neuvěřitelné.
Dvojka Outlastu prý měla pětkrát větší rozpočet (7 milionů dolarů) než jednička, i mnohem vyšší ambice, kvůli nimž bylo vydání odloženo o půl roku, uvedli pro GamesIndustry.
A co tvůrci podniknou dál? Prý u nich panovala nálada, že by to mělo být něco kompletně odlišného, protože byli unaveni z pětileté práce na tom samém, ale později je to částečně přešlo, protože by to byl odklon od oblíbeného stylu hratelnosti. Zabralo jim mnoho měsíců, než našli to pravé, co uspokojí je osobně i fanoušky, ale zatím to nechtějí prozradit, jelikož jsou jen ve fázi prototypu.