Otočka UbiSoftu: Pro kampaň For Honor musíte být vždy online
Proč? + plané sliby offlinu.
Už to funguje shodně u aktuálních zimních radovánek Steep (Alza.cz), ale u nich to nikoho moc nevzrušuje, protože jde pouze o okrajový titul. Ovšem středověká rubačka, to je něco krapet jiného...
Komunitní manažer UbiSoftu dnes ve fóru oficiálně potvrdil to, o čem se šeptalo minulé dny kvůli nálezu krabičky hry s logem "vyžaduje internet".
Únorové For Honor (Alza.cz) bude tzv. "always online" hrou. Čili k jejímu chodu budete muset být vždy připojeni k internetu, jako třeba u The Division či svého času u Assassins Creed 2. Nejen během prvotního spuštění pro verifikaci (ala Steam), nýbrž neustále.
Přímo to přitom odporuje dřívějším slibům výrobce o "offline kampani", což zdůrazňoval i v nosném, párřádkovém popisku hry (viz obrázek níže). Kampaň má být plnohodnotná a sloužit jako alternativa pro multiplayerové zápasy s živými soupeři (detaily). Mluvilo se kdysi dokonce i o tom, že "kampaň je navržena tak, že si klidně můžete koupit celou hru jen kvůli ní, aniž byste jedinkrát vyrazili online a pustili se do multiplayeru."
UbiSoft samozřejmě neměl koule na to, aby to vysvětlil protipirátskou ochranou, nýbrž klasicky jen zástupnými důvody: "Některé prvky vývoje postavy, který se ukládá online do cloudu, jsou sdíleny mezi příběhovým režimem a multiplayerem. Hráči proto musejí být připojeni k internetu po celou dobu, co For Honor chtějí hrát."