Skip to main content

Otevřený svět Dragon Age: Inquisition zase tak úplně otevřený nebude

Fanoušci od značky čekají něco jiného než od Skyrimu.

Když Game Informer ve svém posledním čísle měl nadpis "více otevřený svět" namisto "plně otevřený svět", dobře věděl, proč to dělá. V Dragon Age Inquisition totiž nebude svoboda tak velká jako například ve Skyrimu.

Zjistilo se to v dnešním rozhovoru s kreativním ředitelem BioWare, který si myslí, že kompletně otevřený svět by se k sérii Dragon Age správně nehodil.

"Hry s otevřeným světem jako The Elder Scrolls jsou maximálně poutavé a dokážete v nich snadno strávit 70 či 170 hodin, ale se složitostí voleb a příběhovou linkou Dragon Age by to nebylo proveditelné," domnívá se Mike Laidlaw.

Podle něj si musí každá série her najít to, co k ní nejlépe sedne, přesvědčit o tom fanoušky a pak si za tím stát. Od značky Dragon Age prý fanoušci očekávají spíš silný příběh a důraz na konvsekvence jejich rozhodnutí [než opravdový obrovský svět].

Zdá se tedy, že BioWare si dopředu vytvářejí alibi na dobu, až hra na podzim příštího roku vyjde a všichni ji budou chtě nechtě srovnávat se Skyrimem. V odhalovacím preview přitom hovořili o rozsáhlém světě, jen rozděleném na několik oblastí, mezi nimiž ne vždy půjde cestovat.

Tento týden se také objevil další vývojářský deníček (jiný než ten úterní s prvními pár prostřihy ze hry v pohybu), který se zaměřuje na souboje a v čem se tvůrci poučili z minulých dvou dílů. Je opět proložen několika dalšími záběry z hraní pre-alfa verze, takže doporučujeme:

Watch on YouTube

Read this next