Ořezání příštího Dead Rising z New Yorku?
Kvůli propuštění třetiny studia.
Jako vždy dobře informované Kotaku zaslechlo, že Capcom propustil třetinu zaměstnanců svého studia ve Vancouveru, dříve známého pod názvem Blue Point Games, které se už mnoho let stará o zombie sérii Dead Rising (Alza.cz).
Firma to posléze oficiálně potvrdila a svedla to klasicky na "pravidelnou reorganizaci s ohledem na měnící se potřeby studia a kvůli dosažení jeho celkových cílů, mezi něž patří podpora mobilní hry Puzzle Fighter a budoucnost Dead Rising".
Problémem je, že těchto 50 odejitých vývojářů se někde musí projevit. Zdroje Kotaku uvedly, že to prý ve finále povede k ořezání rozsahu příštího dílu Dead Rising, vedle zrušení jiného rozdělaného projektu.
Pokud se to potvrdí, bylo by to, vzhledem k mnoha zjednodušením u poslední čtyřky (nejméně úspěšného dílu značky), docela nepříjemné. Může jít však jen o plané obavy některého ze zbylých zaměstnanců, na které teď spadne více práce. Dosud mělo studio asi 250 lidí.
Ještě neohlášené Dead Rising 5 se má nacházet teprve ve velmi rané fázi vývoje. Odehrávat by se mělo v New Yorku v alternativní realitě, ale jestli tomu tak skutečně bude, to se teprve uvidí, protože prototyp nebyl schválen vedením a může ho ještě odpískat či překopat.
Výše uvedená "restrukturalizace" každopádně nejspíš vyústí v to, že si na hru budeme muset počkat o něco déle, pokud tedy neprojde radikální proměnou, když se předchůdce moc neujal. Na druhou stranu může jít i o pozitivní krok od vedení Capcomu, protože se mluví též o tom, že projekt byl příliš nafouklý, až přehnaně ambiciozní na to, kolik na něm dělá lidí, takže by na nějaké potíže beztak narazil dříve či později.