Opětovná změna vývojářů Dead Island 2?
Jestli ten někdy dokončí...
Nebrat to jako nějakou potvrzenou zprávu. Tweet, který to měl odhalit, je nyní smazaný - buď protože šlo o nesmysl, nebo si někdo pustil pusu příliš na špacír.
Bývalý vývojář ze studia Yager (Spec Ops), Jan David Hassel, se nechal slyšet, že dokončení Dead Island 2 (Alza.cz) prý převzalo britské studio Dambusters.
Pokud by to byla pravda, šlo by nestandardně již o třetí firmu, která na problematické zombie akci z Kalifornie, původně oznámené už ve 2014, pracovala. Nejprve se rodila v Yageru, než ji po rozchodu ve zlém Deep Silver přesunuli do Sumo Digital (autoři Crackdown 3).
Že by na svěření hry Dambusters mohlo něco být, naznačují jejich nedávné inzeráty. Hovořily o práci na "etablované AAA sérii se sandboxovým světem" a po kandidátech se požadovala zkušenost s Unreal Engine 4 (minulá hra od Dambusters, Homefront The Revolution, jela na CryEngine, ale Dead Island bylo na Unrealu).
Aktuální držitel práv na Dead Island z Deep Silveru zatím na tyto zvěsti nijak nereagoval, naposledy o prázdninách ujistil veřejnost, že vývoj dvojky stále probíhá a že si ještě máme počkat.