Optimalizací PC verze Prey stráveny minulé měsíce
Ale nic není garantováno.
Podobná zpráva tu byla už v lednu, ale není od věci si ji připomenout, když se vydání nejočekávanější hry jara kvapem blíží (Alza.cz).
"Nedokážeme garantovat, že Prey poběží perfektně na každém PC na světě, to ostatně neumí slíbit žádný vývojář. Ale snažili jsme se, aby byla PC verze hned od začátku lepší než minule Dishonored 2," prohlásil prezident studia Arkane, Raphael Colantonio.
Říká, že optimalizací a rozsáhlým testováním PC verze strávili několik posledních měsíců. Pomoci by měl i fakt, že hra šlape na osvědčeném CryEngine namísto debutu vlastního Void enginu jako v případě Dishonored 2.
Důležitá je též skutečnost, že PC bylo primární platformou pro vývoj Prey. Není to tedy tak, že by docházelo k nějaké konverzi z konzolí na počítače.
"Příčinou, proč PC verze mívají tolik problémů, je nespočet různých hardwarových konfigurací. Někdy se to také nešťastně sejde, že hra vyjde v ten samý den co nové ovladače pro grafické karty, takže to je pak ještě větší výzva," připomněl Colantonio pro GameSpot.