Optimalizace na PC je pro nás klíčová, ujišťuje UbiSoft
Musí hasit požár, který sám zapálil.
Ta středeční citace spolupracujícího producenta Assassins Creed 4 o nestarání se o výkon, když si prostě koupíte silnější grafickou kartu, prý byla dle UbiSoftu špatně pochopena.
Měl tehdy v EDGE mluvit jen o rané vývojové fázi, kdy teprve sondují možnosti při počáteční fázi výzkumu a designu. V té době je prý rychlost běhu hry opravdu nezajímá, když jen interně zkoušejí, jak a kam mohou posunout hranice. A toto provádějí právě na PC, protože ho má v kanceláři úplně každý člen týmu, nejvíce PC platformu znají a mohou se spolehnout, že vše pak půjde aplikovat i na nextgen. Tím výrokem o neřešení výkonu, když jde kdykoli upgradovat grafika, tedy nemyslel stav, kdy je hra už hotova a jen se ladí.
Požár na toto třaskavé téma musel francouzský vydavatel hasit sepsáním podrobného blogu:
"Pokud bychom se o optimalizaci na PC nestarali, proč bychom měli tak početný tým v Kyjevě, který se věnuje právě jen ji? Zabývá se uživatelským rozhraním, ovládáním i širokou paletou nastavení v PC verzi, aby hra vypadala na PC stejně dobře jako na konzolích," ujišťuje UbiSoft.
Na PC verzi Assassins Creed 4, která byla experty kritizovaná, je prý velmi pyšný. Hra má běžet báječně na slabých PC i s mnoha dodatečnými efekty na nabušených strojích, aby uspokojila všechny typy hráčů. Partnerství s Nvidií se má projevit na podpoře tří obrazovek, unikátních technologií jako HBAO+, PCSS, TXAA, rozlišení 4K a také PhysX v chystaném patchi.
"PC optimalizace je klíčovým procesem u všech našich her a Black Flag není výjimkou," rezolutně vyvrací veškeré stížnosti UbiSoft.