Fanouškovská hra ze světa Stmívání
Dospívající dívky zasednou k hrám?
Série Twilight je v současnosti fenomén. Ještě větší, než byl ještě nedávno High School Musical a ještě větší, než byl předtím Tokio Hotel. Když na Comic Conu, setkání fanoušků komiksů a filmů, představovali novinky z druhého dílu série Twilight s názvem New Moon, stálo se na přednášku mnoho hodin v řadě, kde byly tisíce a tisíce mladých dívek. Není proto divu, že se tenhle fenomén musí ještě rychle nějak využít. Třeba hrou. MMO hrou.
Licenci získalo zatím neznámé vývojářské studio Brainjunk Studios, které vede programátor, válečný veterán a údajně velký fanoušek Twilight Brandon Gardner.
Příliš informací o samotné hře zatím není známo. Na oficiálním webu se píše, že se "bude odehrávat v nelineárním světě, který hráčům poskytne možnost prožít si události známé z knižní trilogie Twilight". To vše navíc z perspektivy nejoblíbenějších postav z trilogie.
Protože budete moct ve hře cestovat v čase, vaše oblíbené události budete moct prožívat zcela na přeskáčku. Prostě podle toho, jak se vám zachce. Navíc si budete moct vytvořit jakoukoliv postavu a pohybovat se ve světě Twilight buďto jako člověk, vlkodlak nebo jako upír.
V prohlášení Brandona Gardnera jsou maličko díry. Ačkoliv tvrdí, že půjde o multiplayerovou hru, zároveň říká, že budete moct prožívat události z knihy i jako Bella nebo Edward, tedy hlavní postavy knižní trilogie. Znamená to tedy, že budou v té online hře běhat stovky Bell a Edwardů?
Jedno je ale jisté. Pokud Twilight MMO opravdu vznikne, zcela jistě to ke hraní přivede pěknou řádku dospívajících holek.
UPDATE: Tak se ukázalo, že navzdory prvním zprávám hra vůbec nebude MMO, podle FAQ na oficiálních stránkách, které ještě v době psaní tohoto článku nebylo k dispozici (bylo pouze vyjádření Brandona Gardnera). Aby toho nebylo málo, Brainjunk Studios vůbec nemá na Twilight hru žádná autorská práva, jde o pouhý fanouškovský projekt dvou studentů, kteří doufají, že když se jim hra podaří, budou schopni ji prodat Summit Entertainment, kteří práva vlastní. Ale reklamu si dokázali udělat slušnou, to se musí nechat...