Skip to main content

Onlinovka Halo měla konkurovat WoW

Microsoft ale přestal mít zájem.

Zrušená Halo MMOG měla obsahovat velké questy pro více lidí, měla mít vlastní krycí systém a měla být konkurencí pro World of Warcraft. To vše řekl bývalý zaměstnanec Ensemble a současný prezident Windstorm, Dusty Monk.

Monk pracoval na projektu s názvem Titan v období 2004 až 2007 - právě tento projekt měl být Halo onlinovkou.

"Měli jsme třeba nápad na quest, kterého se muselo účastnit více lidí, a ani jste nemuseli být součástí stejného týmu," řekl v rozhovoru pro IncGames. "Byl by to takový veřejný quest, kterého by se mohli účastnit všichni v dané oblasti. Tenhle nápad potom přebral Warhammer Online."

"Měli jsme v týmu spoustu talentů, opravdu skvělé lidi," říká dále. "Všichni byli nadšení a měli jsme velice úspěšnou IP - Halo."

A proč byl tedy projekt nakonec zrušen? "Microsoft se pořád ohlížel na Nintendo Wii a hrozně se jim líbilo, kolik her se na tuhle konzoli prodává. Microsoft tedy přesměroval svou pozornost tam, už se tolik nezajímali o konkurenci World of Warcraft. Přestali mít zájem o velice drahou hru, jejíž vývoj je dlouhý a stojí 90 milionů dolarů. Prostě nás zavřeli."

Read this next