Skip to main content

Snahy o monetizaci online Call of Duty

Chystá se zcela nový obchodní model?

Již dříve načrtnuté plány Activision na online podobu populární FPS série Call of Duty se znovu připomínají. Exekutiva firmy se domnívá, že napodobení jinak úspěšného modelu World of Warcraft by tady bylo velice obtížné. Proto hledá jiné, alternativní cesty.

Thomas Tippl, finanční šéf Activision Blizzard, avizuje, že hardcore hráči žádají řadu inovací, dalšího obsahu a herních služeb, za což jsou ochotni si ještě dále připlatit. Díky zkušenostem z Xbox Live a PlayStation Network se Activision stále více blíží ke konceptu zcela nového obchodního modelu, který by se dal uplatnit, vyjma Call of Duty, i u dalších her, jako je třeba Guitar Hero.

Nelze nepřipomenout, že herní blog Destructoid v létě uveřejnil průzkum, který mohl mít na svědomí právě Activision - s přímou vazbou na online plány v Call of Duty. Jeho součástí byly otázky ve vztahu k měsíčnímu předplatnému za službu, která může nabídnout lepší multiplayerovou zkušenost, exkluzivní přístup k blíže nespecifikovaným herním vylepšením, do beta testování a k různým rozšířením, skinům, statistikám, či herním módům.

Read this next