Plnohodnotný multiplayer Flashpointu 2
Updatováno o dementi Codemasters.
Update: Codemasters se ohradili proti vyjádření Siona Lentona, prý podle nich bylo nepřesné. "Operation Flashpoint 2: Dragon Rising skutečně obsáhne hru po lokální síti, resp. přes system link. Lenton mluvil pouze o splitscreenu [který ve hře nebude přítomný, odvozujeme]," píše se v jejich dnešním odpoledním vyjádření.
Původní text:V nedávném interview s výkonným producentem Sionem Lentonem vyšlo najevo, že nadcházející realistická válečná střílečka Operation Flashpoint 2: Dragon Rising nebude podporovat hru po lokální síti.
Zařadí se tím tak po bok dalšího očekávaného hitu StarCraftu II, jehož tvůrci se podobné možnosti zřekli.
"Nechystáme ani offline multiplayer, ani offlinový kooperativní mód. Společně budete moci hrát pouze online, a to ve čtyřech lidech," vysvětlil Lenton. Více o nadějích vkládaných do nepřímého pokračování jedničky, s níž už ale čeští vývojáři nemají nic společného, čtěte v našem nedávném preview.
Z jiného soudku také autoři nedávno potvrdili, že hra v původním krabicovém balení nebude přímo podporovat DirectX 11. Což je překvapivé už vzhledem k tomu, že právě na tuto technologickou platformu se soustředí další blížící se pecka od Codemasters, totiž závody Colin McRae Dirt 2.
Ty musely být kvůli implementaci DX11 dokonce nedávno odloženy.