Skip to main content

Ohlášení RTS Ashes of the Singularity na DirectX 12

S tisíci loděmi naráz.

Stardock dnes na GDC představil novou real-time strategii, která se jmenuje Ashes of the Singularity. Zasazena je do budoucnosti, kdy potomci lidí ovládají jednotky jen svými myšlenkami a pokouší se zachránit před lidskými predátory, druhou ovladatelnou stranu konfliktu.

Hra běží na DirectX 12, konkrétně na Nitrous enginu od Oxide Games, díky čemuž se v bitvách vyskytují tisíce individuálních lodí naráz. Každá má mít vlastní umělou inteligenci, i každá jejich střela disponuje vlastním zaměřováním a balistickým modelem.

Snahou tvůrců (Galactic Civilizations či Sins of Solar Empire) je vytvořit pokud možno realistické bitvy na vícero frontách s armádami, které se chovají jako skupiny jednotlivých lodí a jednotek. To oceníte jak v příběhové singleplayerové kampani, tak v kompetitivním mulťáku s ligami, online žebříčky a statistikami na novém systému Project Tachyon. To bude cloudová služba napříč hrami od člověka, který pomohl vymyslet Battle.net od Blizzardu.

Ashes of the Singularity má mít bezprecedentní rozsah, když se každá bitva odehrává na povrchu celé planety, což prý hráči dosud nezažili (hmm, Total Annihilation?). Více na homepage, kde se můžete přihlásit do programu na podporu a dostat za to přístup do alfatestu.

Read this next