Odtajněna herní doba Control a 26 minut s raytracingem
Ale trhá se.
Ve víru spekulací o možném odprodeji finského studia Remedy do rukou Sony se trochu zapomíná, že už 27. srpna vypustí Control.
O jeho předpokládané herní době pohovořil GamingBolt se šéfem vývojářů a designérem vyprávění, kterými jsou Mikael Kasurinen a Brooke Maggs.
Tato third-person akce s nadpřirozenými schopnostmi vám zhruba zabere 15 až 20 hodin. To je údaj, který po chvilce zdráhání odpověděli autoři, kteří do něj započítali dokončení hlavní kampaně a pár vedlejších misí.
Jedním dechem ale dodávají, že se trvanlivost Control těžko odhaduje, protože jde o komplikovanou a rozsáhlou hru. Prý ji můžete projít vícero různými cestami, nemluvě o znovuhratelnosti díky jejím herním systémům.
Souběžně se objevilo delší video z hraní PC verze se zapnutým raytracingem. U něj trochu vyvolává obavy, že se trhá, resp. framerate se propadá někam na úroveň 20 fps.
Kdo tedy vlastní poslední grafické karty od Nvidia a bude chtít hrát s pěknými odlesky v reálném čase, nejspíš se bude muset připravit na menší slideshow, ačkoli ještě zbývá řada týdnů na optimalizaci.