Odsun oldgen verzí Shadow of Mordor
Už nemají prioritu.
Všechny hry se chtějí vyhnout přecpanému listopadu, ale zároveň nestíhají. Jak z toho ven? Vymýšlejí se nová řešení, jako třeba na jaře u TitanFall nebo u Watch Dogs pro Wii U, protože uvést verze pro tolik platforem souběžně není vůbec legrace a málokdo zvenčí si to dokáže pořádně představit.
Warner Bros tedy dnes oznámili, že se rozhodli odložit PS3 a X360 podobu Middle-Earth: Shadow of Mordor na 21. listopadu.
Důvodem je, že tyto verze "Batmana ze Středozemě" (ani ne tak Assassina) prý potřebují více času na vývoj. Jinými slovy, ořezání a rozběhnutí všeho na tak starém hardwaru je dost práce, nehledě na kolečko schvalování u výrobců konzolí.
Pro PC, PS4 a X1 verze Shadow of Mordor se nic nemění, nadále pro ně platí vypuštění už 30. září. Tvůrci tedy upřednostnili hru pro nové konzole, kde se může prodat více kusů než pro starou, už doznívající generaci, a nepochybně to souvisí i s tím, že hlavní vývojovou platformou je PC.
Doporučujeme nedávných 25 minut ze souvislého hraní, podle nichž tato akce od tvůrců FEAR vypadala docela slibně.