Odstranění Chaos systému z Dishonored Death of the Outsider
+ půlhoďka z hraní.
Samostatné rozšíření Dishonored, Death of the Outsider, které vyjde už v půlce září (Alza.cz) a uzavře hlavní příběh, přinese jednu zásadní novinku, o které se dosud nevědělo. Rozloučí se totiž se systémem Chaos, který využívaly oba předchůdci.
Ten dynamicky měnil stav herního světa v závislosti na tom, jaká rozhodnutí hrdina během svého dobrodružství učinil. Čím destruktivnější jeho činy byly, tím chaotičtější se svět stával. Mohly jste pak zahlédnout více krys, více strážců či se změnil způsob, jak s ním mluvily NPC postavy. Naopak řádné plnění vedlejších misí chaos snižovalo.
Jenže v tomto pokračování hrajete za Billie Lurk, u níž Chaos systém už po příběhové stránce nedává tolik smysl. Lze to vnímat spíš jako klad, který hráčům umožní více se vyblbnout s ostatními herními systémy, ani nebudou tak trestáni za stealth vraždy.
Zatímco minulí hrdinové se museli držet při zemi, když šli za svým cílem, ona může více experimentovat. Její energie se dobíjí sama díky artefaktům, takže už netřeba shánět modré lahvičky. Prý je to ideální postava pro sandboxovou hratelnost.
GameSpot také z Death of the Outsider nabídl novou půlhodinu z hraní. Tvůrci mu přiznali, že zpětně litují, že v Dishonored 2 umožnili hned hrát i za Corva, protože by bývali mohli vylepšit příběh za Emily.