Odkryto, jak se měl hrát zrušený Titan od Blizzardu
Až přehnaně ambiciozní, ale zajímavá vize.
Přestože bylo toto MMO nové generace ve vývoji sedm let, nikdy pořádně neuniklo nic většího, z čeho bychom se dozvěděli, o co v něm vlastně mělo jít. Až po úterním zastavení projektu zveřejnili investigativci z Kotaku souhrn, který poprvé nastínil možná až přespříliš ambiciozní vizi této hry od tvůrců World of Warcraft.
Project Titan měl být onlinovkou z blízké budoucnosti odehrávající se na sci-fi verzi Země poté, co lidstvo úspěšně odolalo mimozemské invazi. Přeživší seskupení do tří frakcí bojují o nadvládu nad jednotlivými kontinenty, které měly být dějištěm hry: západní pobřeží USA, Jižní Amerika, Evropa či Austrálie (plus další plánované do datadisků).
Podobně jako v Shadow Realms od BioWare, případně v The Secret World nebo Dying Light, člověk by ve hře během denní doby vykonával běžná zaměstnání (řezník, podnikatel, inženýr atd.) a v noci by se (před nejbližším okolím potají) pustil do bitev s nepřátelskou frakcí. Jinak by ale měl vlastní rodinu, udržoval by vztahy s NPC postavami, jejichž živoucí umělá inteligence by navodila pocit, jako když jste ve skutečném světě. I třeba díky chování AI odpovídající danému času a plnění si běžných životních povinností, s čímž měl pomáhat nemalý počet najatých tvůrců The Sims.
Čili přes den byste třeba pracovali pro korporaci nebo provozovali obchod, ale pak by vás zavolali, zaběhli byste do výtahu, převlékli se do takové superhrdinské výbavy a vyrazili po boku jiných živých hráčů do války o planetu. Tuto akční část by prý bylo možné ignorovat a jen nadále vykonávat svou profesi, klidně třeba opraváře aut, což by vám pak přineslo zkušenosti v tomto směru do válčení ve volném čase mezi pracovními směnami.
Hratelnostně prý Project Titan připomínal nejvíce Team Fortress kombinovaný se Starcraftem 2 a The Incredibles. Vybrali byste si svou herní třídu z nabídky Reaper, Jumper, Ranger, Titan a Juggernaut, z nichž každá měla mít specifické bojové dovednosti a výbavu, např. schopnost teleportovat se nebo se učinit dočasně neviditelnými (jako Nova ze Starcraftu II).
Více na Kotaku zde, čerpá prý z výpovědi řady bývalých vývojářů, kteří v Blizzardu pracovali v letech 2007-2012, během nichž se koncept hry výrazně měnil. Neoficiální artworky, jak by hra teoreticky mohla vypadat: