Odškodnění za odklad Styx: Shards of Darkness
8 minut za 2017, berete?
Další hra, která uznala, že nemá smysl soupeřit s velkými jmény v předvánoční sezoně, nemluvě o jiných problémech.
Styx: Shards of Darkness, pokračování stealth akce s goblinem od Focus Interactive a Cyanide, nevyjde letos, jak se počítalo, nýbrž někdy v úvodních měsících příštího roku.
Ředitel vývojářů Patrick Pligersdorffer to objasnil takto: "Přešli jsme z Unreal Engine 3 na novější 4. generaci, z čehož hra významně těží, počínaje vylepšenou grafikou, přes herní vlastnosti až po různé mechanismy. Nicméně tato změna vyžadovala nějaký čas k tomu, aby se na ni tvůrci adaptovali. Ve snaze o co nejlepší zážitek jsme se s naším distributorem dohodli, že nejlepší bude odklad."
Čekatele aspoň odškodnili vypuštěním osmi minut hraní, ze kterých si uděláte představu, co od druhého Styx pro PC/PS4/X1 čekat: