Odklady Destiny 2 a Walking Dead FPS
Ale není to nestíháním.
Hra, která ještě ani nebyla ohlášena, ani nemůže být odložena, ne? Pravda pravdoucí, čerpá se jen z uniklého dlouholetého jízdního řádu této sci-fi onlinovky.
Původně si Bungie s Activision malovali, že každé září, rok co rok, vyvrhnou na trh krabicové balení hry, ať už to je nové pokračování či kompilace veškerého obsahu datadisků, jako loni s The Taken King. Letos mělo jít o řádnou dvojku, Destiny 2.
Jenže jak se od insidera dozvědělo Kotaku, došlo ke změně. Tým vývojářů, který zajišťuje DLC a patche, prý byl vedením pověřen, aby namísto dalšího dílu zamýšleného na září 2016 přichystal raději několik přídavků, které budou vypuštěny v půrběhu letošního roku. Jak vidno, Destiny je poměrně ohebné, pokud se taková změna dá učinit takhle pozdě, prostě se asi jen nové planety a mise rozkouskují do různých balíčků.
Odklad zažila i kooperativní first-person střílečka The Walking Dead, která nestihne letošek, nýbrž byla šoupnuta až na druhou půlku 2017. Tvůrci ze studia Overkill jsou asi moc zaneprázdněni kozími či jinými rozšířeními pro úspěšné Payday, i když jako oficiální důvod uvádí něco jiného:
"Ze hry se stane větší macek a paralelně se Západem bude vypuštěna verze pro asijský trh. Rozhodli jsme se proto maximalizovat potenciál hry tím, že ji vydáme všude naráz, a jsme přesvědčeni, že se to vyplatí," uvedli Starbreeze, kteří jsou díky získání investice 40 milionů dolarů za vedou a nemají kam spěchat.