Odklad The Last of Us 2 o čtvrt roku až na konec jara
Nemilé překvapení + důvody.
Když Naughty Dog nedávno oznamovali únorový termín, zdálo se, že vědí, co dělají. Zvlášť když ujišťovali o tom, že o termínu mluví až teprve v okamžik, kdy je opravdu garantováno jeho stihnutí.
Bohužel, věci se vyvinuly úplně jiným způsobem, než by si všichni v branži přáli. A po výjimečně chudém podzimu na velké hry nepřijde spása v podobě exkluzivního PS4 bestselleru pro dlouhé a chladné zimní večery. Nýbrž bude se muset prát o vaši přízeň s teplem venku, zkouškovým obdobím, odjezdy na dovolenou či oslnění z PS5 / Xbox Scarlett titulů.
The Last of Us 2 totiž bylo před okamžikem oficiálně odloženo až na 29. května 2019, tedy o více než tři měsíce později oproti dosavadnímu plánu.
Přiznat to musel opět Neil Druckmann na Oficiálním PlayStation Blogu.
Cílení raději až na poslední vůbec možný termín koncem jara, tedy těsně před výstavou E3, která už bude jednoznačně patřit příští generaci konzolí a startovním hrám, napovídá, že nastal nějaký zásadní problém s vývojem.
Kreativní mozek studia vysvětlil, že v minulých týdnech jim při uzavírání tvorby některých částí hry došlo, že nemohou zvládnout jejich vyladění na úroveň, jakou jste od nich zvyklí. Měli proto na výběr: buď sáhnout po kompromisu nebo získat více času. Nový květnový termín jim prý dovolí, aby byli s každou částí The Last of Us 2 nadmíru spokojeni, i aby tvůrčí tým neměl takový stres (při tzv. crunch období, což je citlivé téma pro všechny).
"Omlouváme se, že jsme zklamali fanoušky a nedokázali se vyhnout této nepříjemné situaci s odsunem, ač jsme se o to snažili. Kéž bychom dokázali lépe předpovědět čas nutný na vyladění všeho, ale při hře takového rozsahu a záběru... Věříme, že chápete naše ambice, aby hra měla co nejvyšší možnou kvalitu a pár měsíců navíc to zařídí. Děkujeme za vaši trpělivost a přetrvávající podporu," prohlásil Neil Druckmann.