Odklad remasterů Return to Arkham
O prázdninách nevyjde.
Warner Bros už nechtějí ponechat nic náhodě. Poučeni z přesně rok starého fiaska s rozbitou PC verzí Arkham Knight sáhli k nečekanému kroku.
Odložili kompilaci remasterů Batman: Return to Arkham z původně plánovaného konce července na neurčito. Takže o prázdninách si dva starší díly Arkham City a Arkham Asylum na PS4/X1 s největší pravděpodobností nezahrajete (ale pořád je lze předobjednat z Alza.cz).
"Po zhodnocení aktuálního stavu projektu se náš tým rozhodl odložit vydání, aby vývojáři měli více času na vyladěný zážitek hodný Batmana. Zatím nemáme nové datum, ale určitě vám ho dáme vědět, jakmile bude hra připravena. Víme, že to fanoušky zklame, ale cítíme nutnost dodatečného času, aby tvůrci přinesli nejlepší možnou hru," praví se v oficiálním zdůvodnění. Když minule WB nestanovili termín oprav Arkham Knight, trvalo jim to několik měsíců, což lze předpokládat i zde.
Nevíme, jaké přesné důvody za tím vězí - jestli je to převodem her z Unreal Engine 3 na Unreal Engine 4, který se často ukáže být složitější, než se dopředu čekalo (možná by bylo snazší prostě vydat konzolový port původní UE3 PC verze na maximální detaily?). Nebo chtěl vydavatel ušetřit najmutím ne tak zkušeného externího studia Virtuous Games, což se mu teď vrací i s úroky? Případně, byl plán vývoje remasterů nastaven nerealisticky, že se nedal stihnout?