Odklad druhé epizody Life is Strange
Kazí to navázání děje.
U epizodických her je více než kdykoli jindy důležité dodržet harmonogram jejich vydávání. Jinak hráči po uplynutí delší doby zapomenou, co se stalo v závěru předešlé epizody, na kterou děj přímo navazuje, a tento způsob šíření (rozsekání hry na části) pak pomalu ztrácí smysl. Valve s nerealizovanou třetí epizodou pro Half-Life 2, sloužící jen jako aprílové vtípky, by mohli vyprávět, stejně jako Telltale. Nehledě na předplacení celé série dopředu, tudíž by tvůrci měli cítit závazek vůči zákazníkům.
Na další trampoty americké teenagerky z Life is Strange si počkáte déle. Druhá epizoda totiž nevyjde 13. března, jak měla, zjistil bez bližších podrobností Destructoid od Square Enix.
I tak byl podle našeho názoru odstup od první epizody z konce ledna (recenze) přehnaně dlouhý (slibovaná šestitýdenní periodicita). Není jasné, jestli s tím má nějakou souvislost únik nehotové verze.
Oproti tomu podobný epizodický Resident Evil: Revelations 2 vzorně dodrží pravidelný týdenní cyklus, ale stane se tak jen díky dokončení všech epizod dopředu (recenzenti už mají všechny epizody k dispozici nyní) a pouhému nastavení jejich vydávání v dané dny.
UPDATE: tvůrci odklad oficiálně popřeli, ale konec března určitě je zdržení...