Odemykatelné postavy jsou nemoderní
Tvrdí dlouholetý režisér herní série Tekken.
Katsuhiro Harada, režisér známé herní série Tekken, která se stala jakousi ikonou mezi bojovkami, tvrdí, že tradiční model odemykání nových postav je v rámci tohoto žánru již zastaralý a nepoužitelný koncept.
Harada připomíná původní záměr tvůrců, kdy postupné zpřístupňování dalších bojovníků mělo prodloužit životnost automatových verzí hry. V případě konzolových inkarnací se tímhle krokem dříve tvůrci údajně bránili zase před zapůjčováním hry, která by případnou zápůjčkou pozbývala mnohé ze svého kouzla.
Nicméně v dnešní době podobná strategie již ztrácí svůj význam, protože pro online hraní může spoustu hráčů iritovat nemožnost mít k dispozici všechny ve hře obsažené postavy. Právě z toho důvodu má být v příchozím Tekken 6 všech 40 bojovníků dostupných okamžitě, při prvním spuštění hry.
Je samozřejmě příjemné, že Tekken 6 zvolil řekněme nový přístup k věci, ale v souvislosti se slovem "zastaralý" by někdo z tvůrčího týmu mohl také něco udělat s vizuální prezentací, která zatím téhle hře příliš čest nedělá. Každopádně Tekken 6 by se měl objevit letos na podzim na konzolích PS3 a X360, resp. handheldu PSP.