Odbyt Xbox One bez Kinectu se v červnu zdvojnásobil
Také nebude zaostávat za PS4 s rozlišením Destiny.
Při čtvrtku tu máme hned dvojici pozitivních zpráv pro Microsoft.
Minulé poněkud neurčité vyjádření, že konzole po zlevnění na 399 dolarů a uvedení nového modelu bez Kinectu doslova létají z pultů, což dle viceprezidenta mechandisingu firmy představuje ohromnou příležitost a výhru, dnes vystřídala konkrétnější data.
Za měsíc červen se prý v USA prodal více než dvojnásobek kusů Xbox One oproti květnu 2014. Nevíme, kolik přesně, protože v květnu se tím raději nikdo nechlubil, možná se to brzy dozvíme z auditu NPD.
Microsoft jen odkázal na jeho interní data od obchodů, čerpající z prodejů přímo koncovým zákazníkům. Jejich zvýšený zájem připisuje i silnému lineupu her z E3 konference Microsoftu, není to tedy pouze o vyhození nechtěného Kinectu z balení a snížení ceny o sto dolarů.
Druhou dobrou novinkou, jejíž načasování je určitě pouze náhodné, přišlo od Bungie. Podařilo se jim rozchodit finální verzi Destiny v rozlišení 1080p, čili v tomto ohledu Xbox One nebude zaostávat za konkurenční PS4. Netýká se to ale bety, ta bude příští týden ještě v nižším rozlišení, až hry v září, za což se prý vděčí novému SDK pro vývojáře.