Skip to main content

Odbyt časopisu Level v posledních měsících spadl o 2 tisíce výtisků

Dražší Score se drží stále na tom samém.

Vlastní zpráva - Zájem o tištěné herní časopisy v ČR postupně opadá a už tolik nepomáhá ani o polovinu snížená cena oproti dřívějšku. Ať se to z masivní placené kampaně např. na Facebooku může navenek jevit opačně, nejnovější data z oficiálního auditu ABC ČR hovoří jasně.

Časopisu Level za 99 Kč se v listopadu prodalo jen 6167 kusů a v říjnu 6782 kusů. Dva měsíce po sobě tedy zažil výrazný propad o více než 2 tisíce kusů, nebo chcete-li o čtvrtinu výtisků, oproti letním měsícům, což je vzhledem k nabušeným Vánocům docela zvláštní.

Když ještě časopis vydávala Burda, při meziročním srovnání v listopadu 2012 oslovila 4523 čtenářů za cenu 199 Kč. Jinými slovy, Burda na něm tehdy utržila o polovinu více než nový vydavatel lákající nižší cenou. Někteří kupující se teoreticky mohli přesunout k nově zavedené elektronické verzi, její prodeje však nejsou známy.

Časy, kdy se dvakrát dražší lídr herních papíráků s více plnými hrami a s DVD přílohou s pořadem Score Live blížil 12 tisícům kusů, se zdají být rovněž pryč. Score v listopadu podle ABC ČR dokázalo udat "pouze" 9247 kusů, čímž si ale plus mínus drží hranici odbytu ze září (v říjnu v auditu chybělo).

Read this next