Odbyt Firewatch překonal nejdivočejší očekávání
Budoucnost studia?
Je to rovněž taková hra: buď se debutový titul malého studia stane úspěšným, poplatíte dluhy a dáte něco stranou na příští projekty, nebo budete muset zavřít krám a zkusit štěstí v úplně jiném oboru. Firewatch se naštěstí zařadil do té první kategorie.
Nezávislé studio Campo Santo se pochlubilo, že prodej této prozkoumávací adventury o protipožární hlídce překonal jejich nejdivočejší očekávání.
Neřeklo, na kolika kusech zatím jsou, SteamSpy u PC verze uvádí 190 tisíc majitelů digitální hry. Když k tomu přičteme zhruba podobný počet vlastníků PS4 verze, protože tak to v podobných případech bývá, jsme na hezkých 300+ tisíci kusech za úvodní dva týdny. Takže jen z PC verze a po odečtení provize Valve vygenerovaly tržby 2,5 milionu dolarů.
"Naše studio tady s vámi bude ještě dlouho a nemůžeme se dočkat toho, co bude následovat. Děkujeme všem, kteří umožnili, abychom mohli toto vyjádření pronést," utrousili Campo Santo na Twitteru.