Skip to main content

Simulátor obchodu Tesco: Oculus Rift našel praktické využití?

Něco, bez čeho se absolutně neobejdete.

Pro 3D brýle Oculus Rift existuje nespočet technologických dem, počínaje horskými drahami, přes prozkoumávání 3D domu, otevřené přírody až po horory či děsuplnou chůzi po laně (videa, další výběr), ale pořád mu chybí tzv. killer aplikace. Taková, kvůli které by si každý řekl, že tohle prostě musí mít. Souvisí to i se stále nedodělanou verzí technologie, jejíž druhou generaci (dev kit 2) si mimochodem za úvodní dva dny předobjednalo 12 tisíc lidí.

Šanci uchopit příležitost za pačesy ucítila reklamní agentura Figure Digital, která na pokyn britského Tesco nechala vyrobit návrh simulátoru pro virtuální návštěvu supermarketu (pokud snad někdo miluje to prodírání se davy v tom skutečném, zvlášť při škardém víkendovém počasí jako třeba včera).

Procházeli byste se v něm uličkami se zaplněnými regály, což je prý pro marketéry báječný způsob, jak propagovat značku, informovat zákazníky a zabavit je. Pro obchod by to bylo vedle reklamních účelů mohlo být prospěšné i například sledováním chování zákazníků, kam se kdy dívají a kudy chodí, aby dle toho lépe vyhodnotili, kam které zboží umístit nebo jak strukturovat regály.

Watch on YouTube

Read this next