Detail obličeje Lary i medvěda z Tomb Raidera
+ analytik o promarněných tržbách kvůli zdržení PS4.
Po páteční doporučené konfiguraci od Nvidia tu opět máme něco k příští týden vycházející PC konverzi Rise of the Tomb Raider (koupit na Alza.cz).
Známá partička nadšenců říkající si Dead End Thrills dostala od výrobce hru v předstihu a pořídila z ní další vyumělkované obrázky na výšku, což však nevnímejte pejorativně. Vyniknou i ty nejmenší detaily v obličeji hrdinky či prostředí, jako by šlo o render z enginu v nějakém grafickém programu. Pro verzi ve vysokém rozlišení klikněte v galerii na link v pravém horním rohu každého obrázku.
Analytik Pachter mezitím odhadl, že exkluzivita Xboxu mohla Microsoft stát kolem 20 milionů amerických dolarů. To, že vydání hry pro PS4 je o rok uměle pozdrženo až do Vánoc 2016, podle něj způsobí až o 40 procent nižší odbyt pozdější PS4 verze a ztracené tržby z ní ve výši 150 milionů dolarů, než kdyby vyšla hned či aspoň v horizontu pár měsíců jako ta PCčková.
"Považuji to proto z pohledu výrobce Square Enix za silně promarněnou příležitost. To by jim Microsoft musel dát za exkluzivitu přes sto milionů dolarů, o čemž silně pochybuji. Problémem s exkluzivními hrami dnes je v tom, že tady existuje jasný lídr na trhu. Pokud ta exkluzivita není právě u tohoto lídra (PS4), je to zásadní ztracená přiležitost po obchodní stránce. Jako odškodnění za ní by Microsoft musel dát strašně moc peněz, aby se to vyplatilo," vysvětluje Pachter.
IGN jinak přineslo pár záběrů z příběhového DLC Baba Yaga pro X1 verzi Rise of the Tomb Raider: