Objasněno zpoždění Weird West na konec března
+ videa.
Není to úplná novinka, Digital Devolver to komunikovali už dříve, leč to mohlo zapadnout.
Nyní se proto k tématu vrátili a v novém videu podrobněji vysvětlili, proč museli odložit Weird West z úvodu ledna na 31. března 2022, kdy bude od začátku i na Xbox Game Pass.
Kreativní ředitel z WolfEye Studios, Raf Colantonio, který byl předtím dlouho prezidentem Arkane, tam povídá, jak to tomuto akčnímu RPG a simulátoru nadpřirozeného Divokého západu pomůže.
"Získali jsme cennou zpětnou vazbu od testerů a uvědomili jsme si, že to chce více času, abychom výsledkem nezklamali komunitu, která od nás očekává jen tu nejvyšší kvalitu, když se na hře dělalo tolik let".
Tvůrce připomněl, že mají bohaté zkušenosti s vytvářením vtahujících her a jak všichni dobře víme, že tento typ her může být skvělý, když do sebe všechno správně zapadne. Každý hráč totiž bude mít ve Weird West vlastní unikátní zážitek, protože se mu při hraní může přihodit spousta rozličných věcí.