Objasnění principu Deathloop v kostce a nové informace
+ trvanlivost, evoluce prostředí, schopnosti z Dishonored.
Je fakt, že všechny ty trailery (jako ten čtvrteční ze State of Play) jsou úžasně stylizované a vymazlené, že se na ně výborně dívá, jak na nějakou novou bondovku, ale málokdo z nich dokáže pochopit, co je vlastně smyslem hry.
Do potřebné osvěty se proto znovu pustil přímo Dinga Bakaba, sympatický ředitel tvůrců z Arkane Lyon, podepsaný pod sérií Dishonored, jejíž fanoušci Deathloop velmi vyhlížejí.
"Rozhodli jsme se i do Deathloop umístit některé schopnosti, co jsou známy z Dishonored. Chtěli jsme, aby se hráči cítili jako doma. Ale s pár obraty a modifikacemi. Z toho si každý udělá dobrou představu, jakými nástroji hráč disponuje."
Nové objasňovací video o hře v kostce:
Na rozdíl od předešlých titulů Arkane, v tomto novém bude existovat jen jediný hlavní cíl a to likvidace všech osmi osob, než se čas v rámci daného dne přetočí zpět.
Bakaba nazval Deathloop jednou velkou skládankou. Pořád totiž záleží hlavně na kreativitě hráče. Bude existovat vícero způsobů, jak sejmout daný cíl, ale všechny dílky prý musí zapadnout do "definitivního řešení".
Co se týče délky hry, nelze prý specifikovat, protože se odvíjí od toho, kolik času člověk věnuje prozkoumávání a různým experimentům. Nicméně testeři, kteří se drželi hlavního úkolu, změřili, že trvanlivost bude podobná předešlým hrám od Arkane.
V Deathloop jsou čtyři denní doby a čtyři oblasti mapy, což má zaručit dostatečnou pestrost - např. ráno je ještě chladno a párty teprve začíná, zatímco večer je všude nepořádek a graffiti na stěnách. Zažijte tedy evoluci prostředí, které má být jinak prošpikováno řadou volitelných příběhových a hratelnostních odboček.
Datem vydání je pro tuto chvíli neurčitě "2021", čili s tím dříve slíbeným květnem se už nepočítá. Více v IGN Festu: