Objasnění informací o čtvrtém Mass Effect, bude jako NHL 15
Díky přepisu celé přednášky toho víme víc.
Minulou neděli se muselo kvůli aktuálnosti čerpat z různých prapodivných zdrojů či Twitterů, dnes však už existuje textový přepis celé přednášky BioWare o Mass Effect z Comic-Conu, takže jsme mnohem chytřejší a ledacos také bylo uvedeno na pravou míru. Aby se v tom lépe orientovalo, vezmeme to heslovitě - to v citacích jsou vždy přímo slova producenta Mike Gamble:
Proč zatím nedošlo k plnohodnotnému oznámení: "Jsme ještě NĚKOLIK LET od momentu, kdy vám řekneme, že toto je přesně ta hra, kterou děláme. Vše, co dnes vidíte, je pouze pracovní koncept, který se do finální verze nemusí dostat."
O hrdinovi a oblečení: "Všimněte si loga N7, což říká, že hrdina má něco společného s N7. Bude mít helmu a také oblečení, které není bitevní výzbrojí. Pracujeme také na systému několika vrstev oblečení nandaného na sobě [něco jako v NHL 15 -pozn.ed.], tudíž nemusí být vždy oblečen(a) do všech z nich (např. při odpočinku postavy) a jednotlivé kousky brnění můžete sundat, což je unikátní a bude se to hodit speciálně pro ženy. Veškeré oblečení a výbava půjde detailně přizpůsobit k obrazu svému. Zpočátku si opět vyberete mezi mužem a ženou."
O rasách: "Určitě ve hře budou ty mimozemské. Některé rasy, které znáte z minulých dílů, budou přítomny, jiné jsou nové. Z tohoto hlediska bude hrdina člověkem a ne Turianem, ale blíže to zatím nemáme ujasněné. Potkáte i větší kreatury než Thresher Maws, snažíme se, aby byly co nejpestřejší."
O technologii: "Obzvlášť pro animace byl přechod na Frostbite engine velkým přínosem, protože se odstranily dřívější omezení Unreal Enginu. Zjišťujeme, jak daleko můžeme zajít, je to úžasné."
O výzvách při vývoji: "Narážíme na potíže s různými časovými zónami v pobočkách BioWare v Edmontonu a Montrealu, takže tvůrci se hodně navštěvují, aby vše probrali osobně a uspokojili se lidé z obou."
O celkové vizi pro hru: "Snažíme se o něco svěžího, co tu dosud nebylo. Rádi bychom vytvořili Mass Effect nové generace, nechceme jen nový příběh Sheparda, nýbrž osvěžit některé prvky a přinést právoplatného duchovního nástupce. Ale nejmenuje se Mass Effect 4, kurňa. Nabídneme hráčům nová místa a dosud neprobádaná území, zároveň však i prvky, které znají z původní trilogie a oblíbili si je, možná i některé známé postavy, o tom není pevně rozhodnuto."
Pár dalších detailů v nedělním článku.